Is It Possible to Think in No Language At All?

This is an excellent article. I am particularly impressed with the quality of the responses.  My own response was as follows:

Zum Beispiel, ich denke oft an Dinge, die am besten in Deutsch (meiner ererbten Sprache) ausgedrückt und müssen einige Mühe, in Englisch ausdrücken können. Als ich zu trinken, ich fand mich oft weit mehr fließend Deutsch und Denken in Deutsch, so zu sprechen. Da das Hobby nicht mehr rentabel ist oder Spaß für mich, ich bin stecken mit Englisch als erste Sprache

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s